Weet je wie als eerste geboren zijn?
Ik wist het niet meer precies, dus ging ik het aan mama vragen.
Mama zei toen: Adam en Eva.
Maar dat was natuurlijk niet goed. Die hebben immers niet in de buik gezeten.
Mama knikte en zei: je hebt gelijk!.
Kain en Abel, dat zijn de eersten die geboren zijn.
Toen wist ik het weer.
Groetjes Johan
dinsdag 1 maart 2011
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten