zondag 27 maart 2011

in bad geweest


Hoi,

Vandaag mocht ik voor het eerst in bad. Papa en mijn grote broers waren naar de kerk, dus was het lekker rustig thuis.
Het rondspartelen in bad vond ik geweldig! Net of ik weer terug in de buik was van mama. Toch is het wel een beetje anders hoor.
In mama's buik bleef het lekker warm en kon ik gewoon doorgaan met dobberen.
Nu werd ik er zo maar uitgevist en was het erg fris, ik kreeg het er koud van.
Je snapt zeker wel dat ik ook niet meer zo'n zin in drinken had.
Mama deed vervolgens een groot apparaat op de borst en ik kreeg melk met een spuitje binnen.
's nachts had ik wel weer zin, dus liet ik elk uur van me horen.

groetjes Anna