maandag 28 maart 2011

Naam opschrijven


Hallo,

Vandaag ben ik met papa meegeweest. Eerst brachten we Johan naar school toe met de auto! Anders gaan we altijd met de fiets, maar nu hadden we een traktatie mee.
Johan mocht trakteren op lange vingers met roze muisjes erop.
Daarna gingen we met de auto verder rijden naar Steenwijk.
Papa en ik mochten daar allebei een naam opschrijven. Die mevrouw wilde weten hoe mijn zusjes heet en dat heeft ze toen opgeschreven. Papa kreeg een papiertje mee en ik een cd en knuffel voor Anna.
Toen we terug waren konden we Johan al bijna weer ophalen.
En weet je wat voor geluk ik had? Johan had niet alle traktaties op, dus mocht ik er nog eentje!
Joepie. En donderdag mag ik zelf trakteren bij de creche.

groetjes
Ruben

Geen opmerkingen: