zaterdag 26 maart 2011

Geboren


Dag allemaal,

Ik ben nog maar net 2 dagen oud, maar ik doe lekker mee met mijn grote broers op het internet.
Donderdag ben ik thuis bij papa en mama op bed geboren. Ik houd wel van een beetje pit, dus floep ik was er voordat mama er erg in had.
Mijn oogjes heb ik eerst nog maar een tijdje dichtgehouden, want dat zonlicht was wel erg wennen. Ik heb al heel veel haartjes, maar je kan me nog niet bij de kapper vinden hoor. Omdat ik nog een beetje misselijk was, had ik nog niet zo'n trek in drinken.
Mama is echter net zo eigenwijs als ik en ging steeds opnieuw proberen of ik wilde drinken. Nou dat heb ik vannacht maar eens geprobeerd. Lekker! Ik denk dat ik nooit meer zulke lekkere melk krijg als de eerste keer...
Mama denkt van wel, dus nu proberen we allebei uit wie er gelijk heeft. (en soms ik dan geen zin, want volgens mij heb ik dan gelijk!)

groetjes Anna