donderdag 31 maart 2011

Samenwerken


Samenwerken

Gisteren mocht mijn zusje voor de 2e keer in bad. Johan en ik wilden dat graag zien en dus
stonden we er met onze neus bijna bovenop.
Anna vond het leuk om in bad te spartelen en het was leuk om te zien.
Toen bedacht ik opeens wat ik vroeger in bad ook leuk vond om te doen: de stop er uittrekken!
Dat was nog wel een beetje lastig, want er waren drie toezichthoudende volwassenen bij: mama, else en Marry (kraamverzorgster)
Tot 3 keer kregen we dus te horen: mag niet, niet doen.
Maar het is ons wel gelukt hoor. We gingen gewoon goed samenwerken. Anna liet zich uit bad tillen om aan te kleden, Johan liep de andere kant op
en ik kroop onder het badje om vanaf daar de stop er uit te wippen (konden ze me lekker niet zien).
Kwam er toch een water uit...de hele slaapkamer zat er onder.
Ik weet niet of mama het erg vond, want ze moest volgens mij ook wel een beetje lachen..

groetjes van de 3 bandieten: Ruben, Johan en Anna.