Dag,
Vanmiddag gingen we met papa het bos in.
Vanaf ons vakantiehuisje kon je via een geheim paadje zo naar een
Prachtig groot bos. We zagen steeds mooie witte paaltjes en deden een wedstrijd wie als eerste dè volgende zag.
Na een tijdje vroeg papa aan een meneer of we al dichtbij het vakantiehuisje waren.
Dat was niet zo, we waren al 3 km verder!
Toen zijn we met de auto teruggebracht naar het vakantiepark en was het nog maar 10 minuten voordat we mama weer zagen.
Groetjes johan en ruben