maandag 20 december 2010

Trein zonder raam aan de voorkant




Dag,

Pasgeleden ging ik met papa praten over vliegtuigen, auto's en treinen.
Volgens papa had een trein ook een raampje aan de voorkant, maar ik wist zeker dat dit niet zo was.
Toen zei papa: nou dat we gaan we dan in het weekend bij Heidy & Mels bekijken. Mels zei ook al dat er wel een raampje aan de voorkant zat, maar het was te koud om dat te gaan bekijken.
Dus ik had waarschijnlijk wel gelijk.
Vandaag zat ik met papa achter internet. We keken naar verschillende treinen. Een paar hadden wel raampjes aan de voorkant, maar er was ook trein die dat niet had. Met die trein was ik met papa naar Zwolle geweest. Dat had ik toen goed gezien. Er zat inderdaad geen raam aan de voorkant. Dat vond papa toch knap van mij. Papa wees me nog wel even hoe de machinist dan kan kijken. Helemaal bovenin zit toch een raampje.....
Hadden we allebei toch gelijk :)



groetjes Johan