zaterdag 18 februari 2012

Overstromingspoep

Dag allemaal,

Gisteren was ik niet helemaal lekker. Ik heb 's avonds nog wel lekker gegeten, maar vanochtend
had ik toch een beetje last mijn bibs. Toen mama me ging verschonen zei ze dat ik waarschijnlijk diarree had. Er was ook een heleboel naast de luier gekomen.
Toen Johan en Ruben dat zagen riepen ze beiden: dat lijkt wel overstromingspoep!

Groetjes van Anna