zondag 18 maart 2012

Opstaan en de eerste stapjes zetten

Dag,

We zijn twee weken geleden op vakantie geweest. Dat was leuk want papa en mama waren de hele week thuis en ik kreeg ook wat meer aandacht.
Als beloning heb ik toen bedacht om te gaan staan in de box. Intussen snap ik dat truukje wel en probeer het overal: in de box, bij het traphekje, bij de tafel, bij de bank.
Ook doe ik nu mijn eerste stapjes in de box. Papa helpt me daar een beetje bij door stukjes koek op de rand van de box te leggen. Ik kan alleen het volgende stukje pakken als ik een stapje opzij zet...Nou mijn broers weten ook goed hoe dat werkt: ze legden de stukje koek steeds een stukje verder weg. Maar ik heb ze gepakt hoor. De heerlijke koek was voor mij!

Groetjes
Anna