maandag 16 april 2012

in mijn droom wel

Dag allemaal,

Vannacht heb ik niet zo goed geslapen. Weet je waarom? Ik heb gedroomd over spokenen dat was een beetje eng.
Gelukkig mocht ik toen bij papa en mama in bed verder slapen.
En toen viel ik lekker in slaap. Vanochtend vroeg papa: Johan, waar heb je eigenlijk over gedroomd vannacht? Toen zei ik: spoken! Daarna vroeg papa: en Johan, bestaan spoken ? Ik dacht meteen dat is vast een strikvraag van papa dus weet je wat ik antwoordde: in mijn droom wel. Tja daar wist papa niets aan toe te voegen.

Groetjes Johan

Geen opmerkingen: