Hallo,
Wat duurde dat lang zeg. Ik wilde heel graag met de sneeuw spelen of op het ijs gaan.
De vorige keer was er heel veel sneel en ook heel lang. Toen ging we wel 6 weken met de slee naar de kerk. Nu is er gelukkig veel ijs en een beetje sneeuw.
Samen met Johan en mama zijn we naar de ijsbaan gegaan. Eerst mocht ik schaatsen proberen en daarna Johan. Dat ik het dan ook leuk vind op het ijs kun je wel zien op de foto
Groetjes
Ruben
dinsdag 7 februari 2012
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten