woensdag 18 januari 2012
Wisseltand twee keer kwijt
Hoi,
Mijn zusje heeft sinds vorige week al weer twee tandjes. En weet je wat nu zo gek is: ik heb nu een tand minder. Het was eerst een wiebeltand, maar nu is hij er uit gevallen.
Ik heb hem eerst in een doosje gedaan. Maar daarna ging ik er samen met Ruben mee spelen. Tja en toen is hij kwijtgeraakt.
Groetjes Johan
