Hoi,
Vandaag heeft papa ons (Johan, Anna en ik) opgehaald uit de creche.
Papa kwam met zijn mooie nieuwe auto en dat vind ik best cool.
We zitten namelijk lekker hoog en kunnen goed kijken.
Op de weg naar huis zagen we plotseling een hertje oversteken.
Hij ging vlak voor de auto langs. En even later: kaboemmm...
Er probeerde een tweede hertje over te steken maar kwam hard tegen onze auto aan.
Het hertje bleef liggen en papa zei dat het lieve hertje dood was gegaan.
Toen we thuis kwamen zagen we dat papa's auto ook aan de voorkant kapot was.
Papa ging even bellen om de auto te laten repareren.
Toen vroeg ik: kun je ook even bellen om het hertje te repareren?
groetjes Ruben.
