Dag motorliefhebbers,
Dit weekend waren we in Uddel op een vakantiepark.
Weet je wat ik daar mocht doen?
Op een echte motor rijden. Thuis heb ik ook wel een motor,
maar daar moet ik zelf trappen, bij deze zat er een echte motor op.
Het was wel een beetje jammer dat ik nog niet bij het gaspedaal kon.
Gelukkig wilde mama daar wel een beentje meehelpen.
groetjes
Ruben