zaterdag 13 maart 2010

Waar kan ik nog meer springen?


Dag,

Het is al weer een tijdje geleden dat ik op de echte trampoline kon springen.
Best jammer hoor.
Toen het buiten koud was, heb ik binnen toch lekker kunnen springen op mijn bibs.
Op de bank kun je toch ook lekker springen? Dat vind ik dus leuk.
Vandaag gingen we naar bataviastad en daar heb ik ook nog op een springkussen gesprongen. Leuk joh!
We zijn wel een beetje vies geworden, dus gingen we aan het einde van de middag in bad. Papa had niet helemaal goed opgelet en het bad was aardig vol.
Tja en toen bedacht ik: hier kan ik ook springen!!!

groetjes Ruben