dinsdag 9 maart 2010

Ark van...


Dag allemaal,

Vandaag ben ik met mama, ruben, opa en oma naar de ark toegeweest.
Prachtig om te zien zo'n grote boot.
Overal dieren en lekker spelen.
Toen we bijna buiten waren, vroeg ik me nog 1 ding af:
De ark is toch van noach? Ik heb Noach niet gezien.
Dus toen zijn we alsnog op zoek gegaan. Lag hij gewoon te slapen in zijn slaapkamer!
Hij was er dus wel...

groetjes Johan