vrijdag 30 april 2010

Ra ra waar ben ik

Dag allemaal,

Vandaag heb ik iets spannends beleef joh. Moet je eens raden waar ik was?

Voor me reed een politie-auto, daarnaast een brandweerauto.
Achter mij was een helicopter die mij probeerde in te halen
en zelf zat ik op de rug van een eend.
Weet je waar ik was?

......
......

in de draaimolen natuurlijk. Het was namelijk feest vandaag (koninginnedag) en daarom gingen we naar de kloostermarkt in St Jansklooster.

Groetjes Ruben

Geen opmerkingen: