
Dag,
Vandaag was het groot feest. Iedereen had de vlag uit en overal waren blije mensen te zien. Er was vast een afspraak gemaakt over de kleur die je moest dragen, want ik zag een heleboel oranje.
En weet je waarom het feest was? We hebben een neefje erbij. En hij heet Pepijn.
Leuk heh?
Of zou het ook iets met koninginnedag te maken hebben?
Nou ja, het was in ieder geval een leuke dag.
Groetjes Johan
Geen opmerkingen:
Een reactie posten