zaterdag 29 mei 2010

Onderhandelen: jong geleerd oud gedaan

Mama ging vandaag de was ophangen.
Ik dacht dat ik haar misschien wel kon helpen met de wasknijpers.
Dus ik gaf er eentje aan mama. Mama zei dankjewel
en toen zei ik: dat is dan 1 Euro. (dat heb ik namelijk in de winkel gehoord)
Mama vond dat wel een beetje veel voor 1 wasknijper en zei dat ze er nog wel meer wilde.
Dus ik zei: goed, twee Euro.
Maar om alle was op te hangen moesten er nog meer knijpers aangegeven worden.
Voor 3 euro vond ik dat ook goed.

Leuk heh, nu heb ik dus 3 Euro onderhandeld

groetjes
Johan