Johan 15-6-2009
Hoi,
Vandaag ben ik voor het eerst op de fiets naar de bakker geweest. Papa en Ruben gingen ook mee. Af en toe ging ik wel een beetje scheef, dus dat was wel een beetje spannend. Gelukkig heb ik 4 wieltjes en kwam met hulp van papa helemaal goed.
groetjes Johan
Geen opmerkingen:
Een reactie posten