maandag 15 juni 2009

Op de fiets naar de bakker


Johan 15-6-2009

Hoi,

Vandaag ben ik voor het eerst op de fiets naar de bakker geweest. Papa en Ruben gingen ook mee. Af en toe ging ik wel een beetje scheef, dus dat was wel een beetje spannend. Gelukkig heb ik 4 wieltjes en kwam met hulp van papa helemaal goed.

groetjes Johan

Geen opmerkingen: