woensdag 24 juni 2009

Lekker wandelen naar de bieb


Ruben, 24-6-2009

Vandaag was het prachtig weer. Else paste op en we zijn lekker de hele dag buiten geweest. Vanmiddag wilde Else nog even naar de bieb toe om een leuk boek uit te zoeken.
Toen ben ik dus met haar meegelopen. Het hele stuk zelf gedaan. Goed heh?

Geen opmerkingen: