
Ruben, 24-6-2009
Vandaag was het prachtig weer. Else paste op en we zijn lekker de hele dag buiten geweest. Vanmiddag wilde Else nog even naar de bieb toe om een leuk boek uit te zoeken.
Toen ben ik dus met haar meegelopen. Het hele stuk zelf gedaan. Goed heh?
Geen opmerkingen:
Een reactie posten