Johan/Ruben, 27-6-2009
Hoi. Gisteren stond er een verrassing in de tuin. Vanaf gisteren kunnen we in onze tuin springen op een echte trampoline. Lekker rondjes rennen, met je billen op de trampoline of gewoon lekker springen. Papa en mama vinden het zelf ook erg leuk om te doen, want zij zitten er net zo vaak op als wij....
gr.Johan en Ruben
Geen opmerkingen:
Een reactie posten