
Ruben, 12 mei 2009
Dag,
Doet het echt geen pijn? Moet je echt niet huilen? De dokter kijkt echt heel raar naar me als ik gewoon blijf lachen nadat ze twee grote dikke spuiten in mijn arm heeft gezet. Mama is vandaag met me naar het consultatiebureau en ik moet blijkbaar een prikje krijgen. Nou ik ben gewoon en bikkel hoor en doe net of ik er geen last van heb. Papa is vast trots op me...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten