
Johan, 23 februari
Gisteren kwamen Ruben, papa en ik terug van een wandeling naar de Bakker.
Toen we thuiskwamen wilde ik graag in het halletje door het raampje kijken.
Dan kun je namelijk machtig mooi naar auto's en trekkers kijken.
Papa vond dat geloof ik niet zo leuk, dus wilde hij me niet op de wasmachine zetten.
Maar ik wilde toch heel graag!
Dus toen papa even weg was, heb ik maar een plannetje bedacht:
De deur van de wasmachine opengezet, ene voet erin, omhoog klimmmen en klaar is kees.
Gelukt!
Dus toen kon ik wel lekker kijken.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten