zondag 15 maart 2009

Familie-foto? ik kruip gewoon weg


Ruben, maart 2009

Dag,

Papa en mama wilden graag een familie-foto waar met zijn 4-en op de foto moesten staan. Wat een onzin zeg. Ik kan toch niet de hele tijd stil zijn?
Johan speelde het spelletje gewoon mee, maar ik ben stiekem toch gewoon weggekropen.
Kijk maar eens op de foto....

groetjes Ruben

Geen opmerkingen: