maandag 23 maart 2009

Hoe maak je brood? (met bloem)


Johan 23-3-2009

Vandaag ging ik samen met Else brood maken. Dus ik heb allerlei dingen uit de kast getrokken: een beslagkom, een pollepel, een mixer.
Daarna ging ik lekker bezig op tafel om een lekker broodje te maken. Niet echt natuurlijk, maar wel een beetje. De thee was namelijk op en nu had ik zin in wat lekkers. Else zei dat ik er ook nog maar een beetje bloem bij moest doen. Nou dat heb ik gedaan hoor. Wel even gewacht dat Else bezig was met Ruben verschonen, want ik vond het wel een beetje raar om er bloempjes in te doen. Op tafel stonden nog wat blauwe druifjes dus die heb ik er in gedaan.
Else keek wel een beetje raar toen ze dat zag, maar ze had toch zelf gezegd dat er bloem in moest?

Geen opmerkingen: