dinsdag 24 februari 2009

Stickertjes


Ruben, Februari 2009

Deze week heeft papa twee witte papiertjes op de kast gehangen.
Eentje voor Johan en eentje voor mij.
Weet je wat nu zo leuk is: er komen steeds stickertjes bij.
Ik heb er nu al 7 ! Johan heeft er geloof ik iets minder.
Waarom ik ze precies krijg weet ik niet, maar volgens mij is het gewoon een soort stickerwedstrijd.

groetjes Ruben

Geen opmerkingen: