
Ruben, Februari 2009
Deze week heeft papa twee witte papiertjes op de kast gehangen.
Eentje voor Johan en eentje voor mij.
Weet je wat nu zo leuk is: er komen steeds stickertjes bij.
Ik heb er nu al 7 ! Johan heeft er geloof ik iets minder.
Waarom ik ze precies krijg weet ik niet, maar volgens mij is het gewoon een soort stickerwedstrijd.
groetjes Ruben
Geen opmerkingen:
Een reactie posten