
Johan,
Op donderdagochtend wordt in Vollenhove altijd de vuilnis opgehaald.
Da's machtig mooi om te zien joh. Ik klim dan altijd op een hoge stoel in de keuken.
En dan kan ik zien hoe alle 10 containers worden opgepakt en per twee in de vuilniswagen worden gekiept.
Mama wil dan wel eens snel weg, maar ik blijf gewoon net zo lang kijken tot ik die vuilniswagen niet meer kan zien.
groetjes Johan
Geen opmerkingen:
Een reactie posten