Johan 3-7-2008
Mama is vandaag voor het eerst weer aan het werk en opa past op. Nou groot feest: de hele dag met de pinquin en schommel gespeeld en alle boeken uit de boekenkast gehaald. Opa was aan het eind van de dag helemaal moe (en ik ook wel een beetje)
donderdag 3 juli 2008
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten