donderdag 3 juli 2008

Opa Smit past op

Johan 3-7-2008

Mama is vandaag voor het eerst weer aan het werk en opa past op. Nou groot feest: de hele dag met de pinquin en schommel gespeeld en alle boeken uit de boekenkast gehaald. Opa was aan het eind van de dag helemaal moe (en ik ook wel een beetje)

Geen opmerkingen: