vrijdag 11 juli 2008

We zijn er weer!


Dag allemaal,


Een of andere meneer van de KPN heeft onze website onzichtbaar gemaakt.

Gelukkig heeft papa een truuk bedacht en nu kunnen we wel weer berichtjes neerzetten.

Dus hier kun je alles van ons volgen en leuke foto's bekijken.


groetjes van Ruben en Johan

Geen opmerkingen: