zondag 13 juli 2008

Nu echt zelf omgedraaid


Ruben, 13-7-2008


Vandaag is het me wel gelukt hoor. Papa stond wel een beetje raar te kijken toen ik het voor elkaar kreeg. Vandaag ben ik in de box voor het eerst gedraaid.
Voor het laatste stukje heb ik tegen een paar spijlen van de box getrapt (niet doorvertellen hoor).

groetjes Ruben

Geen opmerkingen: