zaterdag 28 juni 2008

Kamperen met papa en mama




Johan en Ruben 26-6

Hallo. We zijn nu echt aan het kamperen geweest, met een echte tent.
Johan vond de tent helemaal super en de wandeling door het dierenbos was een echte ontdekkingsreis. Ruben heeft zich ook prima vermaakt want papa en mama waren dichtbij. 's Nachts was hij nog de meest wakkere van allemaal. Oh ja met zijn 4-en op 1 luchtbed is wel een beetje krap....

Geen opmerkingen: