zondag 22 juni 2008

Opa Bakker jarig

Johan; 22-6-2008

Morgen is opa jarig en we gingen vandaag al bij hem op bezoek. Het is best een eind rijden dus heb ik met Ruben afgesproken dat we onderweg maar zouden slapen. Omdat het mooi weer was mocht ik buiten in een badje spelen en s middags ook van een hele hoge glijbaan af. Tof joh!

Geen opmerkingen: