zondag 1 juli 2012

Mama's nachtmerrie, Onze droom

Vandaag gingen we BBQ-en bij Willem en Bieneke. Het was lekker weer en we konden lekker in de tuin spelen. Maar het leukste vonden we nog het trekker rijden.
Willem en Bieneke wonen namelijk op een boerderij en ze hebben een mooie grote trekker.
We mochten allebei mee in de trekker en dat was geweldig!

Groetjes Johan en Ruben

Geen opmerkingen: