Met pinksteren was het prachtig weer. Dus we gingen lekker spelen met water.
In de tuin komt er water uit de fontein, maar dat vinden we eigenlijk niet spannend genoeg.
Dus hebben we een pvc buis uit de schuur gepakt en er in gestopt. De buis was 2 meter hoog dus even later kwam het water daar uit. Leuk man. Het water stroom niet meer terug naar de fontein. Na een maandag spelen was er bijna geen water meer over.
Toen hebben we samen met papa een truc bedacht. In de regenton was nog wel water. Met emmers zou het wel heel veel werk zijn om het water naar de fontein te brengen. We hebben toen een lange slang gepakt en heel vaak geprobeerd of het water van de regenton naar de fontein kon stromen. Uiteindelijk is het gelukt!
Prachtig hoor.
Groeten Johan en Ruben.