woensdag 8 juni 2011

Rondje draaien


Dag wereld,

Hier ben ik dan met mijn nieuwste belevenis.
Papa deed me vandaag in de box, maar ik bleef niet zo lang op die plek liggen.
Ik wilde namelijk wel eens weten wat er aan de andere kant van de box te zien was.
Dus deed ik flink mijn best en ja hoor, het draaien lukte.
Papa was even afgeleid en stond raar te kijken dat mijn voetjes op de plek waren, waar hij mijn hoofd had neergelegd.
Grappig heh.

groetjes Anna

Geen opmerkingen: