
Dag,
Gisteren vroeg Johan waarom ik mijn oogjes dichtdoe als ik bij mama aan het drinken ben.
Toen zei mama: nou dat geniet ik zo van de melk geniet dat ikde oogjes dichtdoe en er dan een beetje bij wegdroom. Nou mijn broer geloofde dat wel.
Vandaag deed ik daarom maar eens mijn oogjes open bij het drinken.
Weet je wat Johan toen vroeg aan mama?
Is de melk nu niet lekker?
Mama moest toen erg lachen en daarom heb ik maar met haar meegelachen.
groetjes
Anna