
Dag allemaal,
Gisteren ben ik met papa naar een bijzondere winkel geweest. Ze hadden daar allerlei puzzels en ander speelgoed. Papa wilde namelijk een puzzel voor mij kopen, want de puzzels die ik heb vind ik gewoon te makkelijk. Ook de twee puzzels waar 100 stukjes in zitten, vind ik niet meer zo moeilijk.
Papa zocht een hele moeilijke puzzel uit, met wel 324 kleine stukjes. Hij dacht vast dat ik daar wel een tijdje mee bezig zou zijn, maar ik vond het zo leuk dat ik hem vandaag meteen maar af heb gemaakt. De hele middag ben ik bezig geweest, maar met het avondeten had ik toch al af. Leuk heh.
Nu moet papa vast weer op zoek naar een andere puzzel...
groetjes Johan
Geen opmerkingen:
Een reactie posten