
Dag allemaal,
Samen met Else en Ruben gingen we vandaag naar de bakker toe. Else moest ook nog een brief posten dus nam ze die ook mee in de kinderwagen.
Toen we bij de bakker waren zag ik buiten de postbode lopen.
Ik bedacht me geen moment, pakte snel de brief van Else en liep naar de postbode toe.
Alsjeblieft. De postbode moest een beetje lachen en legde uit dat het niet zo werkt. De brief moest eerst naar de brievenbus en dan zou hij ze rondbrengen. Snap je dat nou?
Raar hoor.
Groetjes Johan