
Dag peuters en andere mensjes,
Papa en mama hebben me al heel vaak gevraagd of ik op het potje wilde plassen.
Of ik mocht ook wel op de wc plassen.
Op een gegeven moment hebben ze me zelfs katoenen luiers gegeven zodat ik eerder zou weten wanneer ik moest plassen. In de zomer mocht ik zelfs een poosje zonder luier rondlopen. Maar ja, dat vond ik allemaal niet interessant genoeg. Wat papa gister voorstelde vond ik wel leuk: als ik op het potje ging plassen, mocht ik een filmpje van donald duck kijken. Nou toen ging ik natuurlijk meteen op het potje zitten.
En daarna nog een keer, en daar nog een keer en nog een keer, enzovoorts.
Vandaag heb ik al zes keer op het potje geplast. Papa heeft aan mama maar even verteld hoe je een filmpje kan kijken, anders was daar helemaal niets van terechtgekomen. Nou ga ik het morgen ook proberen. Dan is het Else dag, en die weet nog niet zo goed hoe de filmpjes werken, dus dan vraag ik het maar aan papa.
Zo zie je maar weer: lekker donald duck kijken als je in het potje plast....
Geen opmerkingen:
Een reactie posten