maandag 28 december 2009

Rondje vollenhove op de motor


Dag,

Gisteren heb ik met papa en Johan een rondje vollenhove gedaan.
Johan ging op de fiets en ik op de motor.
Stoer heh! Ik kan al aardig goed sturen, dus papa liet me lekker mijn gang gaan.
We gingen eerst naar de supermarkt en daar mocht ik met mijn eigen winkelwagentje rondlopen. Ik vond het leuk om er van alles in te doen, maar helaas mocht dat niet.
Daarna gingen we naar de bakker en daar kregen we allebei weer een lekker kapje.
De terugweg was nog behoorlijk ver, maar met een paar tussenstops ging het prima.

groetjes Ruben

Geen opmerkingen: