donderdag 26 november 2009

Sinterklaas bij de Rabobank


Een paar dagen later gingen we met papa naar het werk van mama: de rabobank in Emmeloord.
Tjonge daar waren ook veel kinderen zeg, vanwege sinterklaas.
Eerst gingen we liedjes zingen en toen vertelde Sinterklaas dat de pakjespiet nog in het vliegtuig zat. Nou die is met een parachute naar beneden gekomen en zo kreeg iedereen toch kadootjes.
Ruben mocht ook mee en kreeg net als ik een leuk kadootje.

Ik vond het alleen wel een beetje raar dat Sinterklaas nu wel een bril op had en zaterdag in Vollenhove niet....