zaterdag 21 november 2009

Sinterklaas met de boot in Vollenhove


Dag allemaal,

Zaterdag ben ik met papa gaan kijken hoe Sinterklaas aankwam met de boot.
Hij had een heleboel zwarte pieten bij zich en die gooiden zo maar met pepernoten.
Kan toch niet? Er vielen wel 710 in het water.
Ik kreeg ook nog een handje van Sinterklaas en wist precies hoe ik heette (of was dat omdat dit op mijn muts stond?)
Daarna hebben we nog een paar liedjes gezongen en was er een gesprekje met de feestburgemeester. Ik vond het erg interessant.


groetjes Johan

Geen opmerkingen: