dinsdag 2 februari 2010

Eerst bordje leeg eten


Dag allemaal,

Van papa en mama krijg ik een prima opvoeding.
Ik heb bijvoorbeeld geleerd dat ik eerst mijn bordje leeg moet hebben, voordat ik aan een nieuwe lekkere boterham mag beginnen.
Soms heb ik al eerder zin in die nieuwe boterham. Daar heb ik volgende op bedacht.
De stukjes brood die nog op mijn bordje liggen, leg ik gewoon bij papa en mama op het bordje, of ik stop ze bij hun in de mond.
Zo wordt mijn bordje leeg en mag ik dus een nieuwe boterham!

groetjes
Ruben