zondag 30 augustus 2009

treinmachinist


Johan, 30-8-2009

Opa had iets leuks bedacht voor de mini-kampeervakantie. We gingen naar het smalspoormuseum toe. Opa was helemaal enthousiast over zijn tijd in het veen en hij mocht met mij mee op een treintje rijden.
Het was super interessant; je kon met het treintje voor en achteruit, hard en zacht.

Geen opmerkingen: