Ruben, 17-8-2009,
Maar ja, die wereldrecordhouder op de 100 meter heeft dan ook niet een gebroken kuitbeen. Dus zodra die van mij weer uit het gips is maak ik misschien wel wat meer kans. De afgelopen week dachten papa en mama nog dat ik een verstuikte enkel had (hadden ze gehoord van een dokter bij de huisartsenpost), maar vandaag bij de huisarts bleek het toch gebroken te zijn. Ik mocht 's middags met papa naar het ziekenhuis om foto's te maken. Best een beetje spannend hoor. Papa had een speciaal schort om en Johan moest met een mevrouw mee om op de knop te drukken. Toen mochten we weer een poosje spelen en daarna kreeg ik gips om mijn been. Lopen is weer een beetje wennen, maar ach zeuren deed ik de afgelopen week ook niet, (dus gewoon gelopen met een gebroken been) dus dat houden we maar zo.
groetjes Ruben
Geen opmerkingen:
Een reactie posten