zondag 9 augustus 2009

Bellen met opa


Johan, 9-8-2009

Vanavond ging ik met papa naar opa en oma bellen. Ik kreeg eerst opa aan de lijn. Hij vroeg wat ik aan het doen was. Je kan natuurlijk wel raden wat ik toen antwoordde:
bellen!!!

Papa vond het volgens erg leuk, want hij begon toen heel hard te lachen :)

Geen opmerkingen: