zondag 2 november 2008

Weekendje skigroep


Ruben, 2 november 2008

Hallo,

In het weekend zijn we naar Brabant geweest. Dat zal wel ver weg zijn,
want mijn hele middagslaapje deed papa zijn best om er te komen.
Ik heb veel aandacht gedaan van alle skigroepleden.
We zaten in een leuk huisje en er speelden naast Johan ook nog twee andere kinderen rond. Of moet ik zeggen 12 andere kinderen?
Een rondje in het kasteel vond ik helemaal te gek; zodra ik te zwaar werd, ging de volgende me tillen. Ben ik nu zo zwaar of zijn zij nou zo slap.

Groetjes Ruben

Geen opmerkingen: