
Ruben, 16-11-2008
Ik mag van papa en mama nu al een paar weken mee aan tafel als ze gaan eten.
Omdat ik brood wel lekker vindt, kreeg ik dat aardig vaak.
Maar sinds 2 dagen heb ik ook wat anders gekregen. Ik heb geen idee wat is en de smaak ken ik ook niet
Het ziet er een beetje wit uit en mama noemt het aardappelen+bloemkool en zegt dat het heel lekker is.
Nou als ik later groot ben, vertel ik wel even of dat ook echt zo was!
groetjes Ruben
Geen opmerkingen:
Een reactie posten