
Johan 4 december 2008
Hallo allemaal,
Gisteren mocht ik met papa en mama naar het werk van mama. Ruben mocht ook mee en toen we daar waren, waren er nog een heleboel andere kinderen.
Ze waren allemaal liedjes aan het zingen voor een meneer met een lange witte baard. En een paar zwarte pieten gooiden pepernoten in het rond. Spannend joh.
Van Sinterklaas heb ik een mooie dubbelpuzzel gekregen van Bob de bouwer. Het kadootje van Ruben mocht ik ook uitpakken (anders duurde dat te lang).
Mama zei dat ik de puzzel de volgende dag uit het plastic mocht halen.
Nou dat heb ik goed onthouden, want toen mama me uit bed haalde, zei ik meteen: puzzel! 's Avonds kon ik een van de beide puzzels al in 2 minuten afmaken. Leuk heh!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten